no time to think of consequences

Idag har jag mest rullat omkring på stan i min nya fina älskade päls och gjort ärenden till höger och vänster, bokat klipptid, kollat present till min stackars moder som fyllde år igår liksom och provet sju nummer förstora jeans. Jag har legat på Jonas säng och käkat glass som en dåre och diskuterat Thorsten Flink, slagit sönder lampor och bevittnat en förvandling från realtivt normal väldigt vacker tös till smällfet Karl-Jan och jag har träffat min högt älskade sol igen efter skidsemestern. Promenerade i mörkret och pratade om olika angelägenheter och jag är så väldigt glad att jag har en sådan strålande liten sak som hon och en sådan urknäpp liten sak som Thorsten/Karl-Jan. Särskilt en dag som denna. Särskilt när morgondagen stavas skola och noll sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0