vi två hör hemma i ett rum med inga andra














 
Jag har haft en helt underbar helg bland göteborgare, spårvagnar och på västkusten. Jag har shoppat så att magnetremsan på kortet numera är lite lätt nött, jag har ätit lördagslunch på ett "kärringcafé där man betalar för kaninmat", jag har tvingats in på affärer som Clas Ohlsson, Expert, Siba, Hobbex och Brothers. Jag har krampat av skratt någon gång eller två. Jag har ätit hotellfrukostar och tacobuffé för ett helt rugbylag, jag har bubblat och bastat bort några timmar med Bill och Bull, jag har glassat på ett rum med utsikt över spårvagnar och bara varit så där allmänt nöjd med livet. Men nu har jag kastats in i verkligheten igen, med ett brak. BOOOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0