Ta sönder hjärtan, borde de inte vara typ dödsstraff på det?

Gjorde ju då som sagt comeback i skolans korridorer idag efter min lilla sjukskrivning, detta kändes ordentligt vill jag lova. Herre min skapare uppe i det blå, alltså prov på torsdag, prov på fredag, prov på tisdag följande vecka och prov på fredagen samma vecka. Och så har vi ju alla andra förhör och små projekt i alla andra deprimerande ämnen. Nej, just nu består livet faktiskt endast av skola, skola och åter skola. Jag återkommer när jag faktiskt kan tänka på och fylla både huvud och dagar med annat än papper i olika former.


"Jag vill nog bara leva. Äta salamimackor på morgonen och nutellamackor på kvällen. Dansa omkring och köpa vackra skor. Vara nära och prata för högt i telefon. Hitta ett hem och lägga hela lönen på svindyra påslakan. Ha välmålade naglar och klippa av håret för förändring. Äta mat och älska min familj. Gå på bio och drömma mig bort i en annan värld inte för att ens egen verklighet inte är fantastisk, utan för att det är spännande".
-Michaela Forni 18 oktober 23:46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0