den 18 oktober 2010

Ledorden för helgen har varit följande: lugn, kall, mycket godis, duntäcke, Tristan och Isolde, fina vänner, härligt sällskap, tedrickande, ännu mer tjejfilm, chips och dipp, soffhäng och till och med en tänd brasa. Och så framåt lördagsnatten kröp febern på mig, och nu har jag gått omkring i samma kläder i två dagar. ligger mest och dregglar framför soffan, zappar mellan olika givande program på MTV och tycker allmänt synd om mig själv. Fast kanske att jag gör ett ryck och tar tag i mitt feta hår, min ekonomi och hela mitt liv...någon gång i veckan iallfall.

Tänkte fortsätta lyssna på Little Stevens "Out of the darkness" nu, tacka gud för hörlurar( annars hade jag varit en strypt flicka vid det här laget) och käka dumlemuffins. Och så en grej till: Har ni inte sett Eat Pray Love, så gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0