A nation army couldn't hold me back



Numera ligger vi inte på skolans tak och jiddrar, numera sitter vi i salarna under och plågar oss igenom höstterminen. Bland annat är det geografiprov, redovisining i organisation ledarskap, det är engelskaprov och matte b. Inklusive herr Jan som bara nöjer säg med det allra allra bästa. Och så började min hälsoperiod idag, just på kanelbullens dag. Himla fint. Jag måste böta hela tjugo riksdaler till grabbarna om jag syndar, tjugo riksdaler är ett mindre lands statsskuld, typ. Iallafall för en så kursad människa som jag.

Måndagar är lika med döden.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mackaroonies = döden

2010-10-04 @ 21:56:52
Postat av: Malin

erkänn att du kommenterade din egen blogg, satan så lamt markan! <3

2010-10-05 @ 21:20:50
Postat av: Sofia

hörredu jonte, eftersom du så gott som sitter ihop med mig kanske du borde anpassa din attityd så den faller mig i smaken...men i nöd och lust sa vi ju <3

2010-10-05 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0