I got my eyes shut, praying they won't stray

Fin, snöig, vit, kall torsdag. Firade med ny frisyr (malleballe och hennes fingrar kan göra underverk, sanna mina ord) och dessutom utkämpades det absolut största snöbollskriget i världshistorien emellan teknik och samhälle. Oklart vem som segrade, själv låg jag i en snödriva de sista sekunderna av kriget. För tillfället är det lite magsår och gå-in-i-den-berömda-väggen på G:e här, men innan dess ska jag försöka tenta av en liten bit av naturkunskapen och göra åtta kapitel i företagsekonomi. I'm going glamourama tonight så att säga.


Kommentarer
Postat av: JOOONAS

(malleballe och hennes fingrar kan göra underverk, sanna mina ord) vad syftar du på markan?!??!?!?!?

2010-11-28 @ 13:29:35
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0