you are the one that i want





lördagen bjöd på kärlek regn och blåbärspaj,
trerätters middag med vitlöksfrästa räkor, färska jordgubbar och fläskfilé hemma hos Bergmans (ebba the masterchef hade lagat allt själv och malin och jag behövde inte röra en fena, jag är rörd och forfarande mätt, tacktacktack) och så en liten bror som fyllde fjorton och stor. idag har jag knallat tillräckligt länge med linis för att dra på mig skoskav, snackat skit och sett stora delar av stan. jag och sofffan har umgått mycket, en godispåse och en bok till det och så mycket mer än så har jag inte gjort.

nu sitter jag placerad framför datan och kan inte bestämma mig för om en liten konsert med Winnerbäck kanske vore på sin plats i sommar? kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0