"MEN DE VA JU DIN IDÉ ATT HA SAGAN-OM-RINGEN-TEMA"

HEJ VÄNNER.
det enda jag i princip gör i mitt liv for the moment, är att träna, träna andra, vara i skolan och sitta med näsan i en bok. jag pluggar, pluggar och pluggar. på onsdag har vi tre prov till och jag kan inte påstå att jag tycker att livet är kul just nu. MEN igår var de lördag, och jag och bästa hajen hade filmkväll. pizza, marrängsviss, arton kilo chips godis och choklad hamnade i magen med självklar konsekvens att jag är mätt, fortfarande. melodifestivalen bevittnades under en filt och råa kommentarer fälldes tvåhundra gånger i minuten ungefär. filmen "PRINSESSA" sågs också och måste säga att för att vara en svensk film, höll den måttet med hästlängder.

idag ska förkylning botas, träning genomlidas, bröd och bullar ska bakas och det ska pluggas. såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0