håll ut, livet vänder i april

sen senast har jag haft privat teaparty at my place med enda inbjudna gästen Fikaluttan.
sen senast har jag frukostat med lillebror framför harry potter och insett att rostat bröd och chokladpuffar gör sig bra med Voldermort. Sen senast har jag spenderat mer än ett helt dygn ihop med hjärtehajen. sen senast har jag kollat igenom ungefär hundra gamla bilder och drabbats av nostalgi. sen senast har jag lagat middag på finnrevsgatan 4 och lagt kolsyredryck på kylning i en snödriva. sen senast har jag bakat tårta och sjungit "vi gratulerar", bevittnat en utblånsning av ljus och skrattat mig till gråt. sen senast har jag varit proppmätt av kykling och potatiskroketter och känt mig fet lycklig och trött. sen senast har jag varit på bio med fyra verry important people, alice in wonderland. sen senast har jag somnat tidigt och vaknat upp hos en av mina bästa vänner. och imorse åt vi toastfrukost och diskuterade sommar och sol, lyssnade på AQUA, caramell och vengaboys. HAHA. jag har även hunnit med en söndagsmiddag med familjen bergman på fridhemsgatan och välkomnat mina föräldrar tillbaka till staden. det var nog allt.


Kommentarer
Postat av: Malin

kykling låter gott! vad är det för något? ;)

2010-03-08 @ 15:51:55
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0