går man i någon annans fotsteg, går man aldrig först

har ett superlativ att uttrycka dagen med: bergochdalbana. VG på matteprovet, upp. Upptäckte baoutastort hål i tröjan, ner. Sjöng loss med underbara Maja, upp. Tre timmars rättskunskap, ner. Diskuterat mycket intressanta saker med galen nv-elev, upp. Tog hepatit-B sprutan, ner. ni förstår.
jag måste bara säga att jag älskar mina vänner, jag älskar dem från topp till tå, deras lukt, deras humor, deras fina hårsvall och skor, deras musiksmak, åsikter och hjärtan av guld. Jag älskar deras omtanke, intelligens och rakhet. Man ska uppskatta det man har och det gör jag nu.
Särskilt stort tack till min älskade livräddare Pumba som räddar mig från djupet när jag tror att jag tagit mig vatten över huvud.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0