fun light love

dealar med världskriser och livsavgörande forskning här, därav en väldigt tom blogg.
kom ihåg att jag var väldigt lycklig i fredags, shit va lite godis och en helg kan göra. lördagen drog jag fötterna efter mig på stan till en början med min fina mor. inhandlade blommor, böcker och solkräm till resan och så lite innebandy i en fullproppad sporthall på det. och så hittade lovely hajen en ny hobby också. ha. ha.
käkade planka och mördegsbakelser hos malin the man på kvällen, proppade magen full med godis, skrattade åt mina stalkervanor och såg en grymt bra film om "the ugly truth". somnade i min dubbelbubbelsäng med min haj och ägnade söndagen åt promenad med hund och ebba samt fikning i rödsle hos en mormor och morfar (inte min dock). avslutade helgen med stadenruntlöpning med k:et, HEY TRÄNINGSVÄRK.
idag: plugg, plugg bara plugg. och träning med craftstaden p97:or framåt kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0