Cause he's a scumbag, don't you know


Idag är det tisdag, herregud tisdag. Imon är det herregud onsdag och sen kommer det en natt tror jag, det brukar det göra. Och när den natten är kommen är det dags för mig att stuva mig in i en bil, ge mig av till Landvetter och sätta mig på ett flygplan till Hurghada, Egypten. så. himla. jättehärligt. Och idag är allt kaos, med stora bokstäver alltså, så KAOS, är vad allt är idag. Väskan är halvpackad, kläder är inte tvättade, saker är inte inköpta, farvälen är inte gjorda. MEN jag har känt solen bränna på benen, cyklat under sol och klarblå himmel med uppknäppt skinnjacka, koffeinmissbruket och tränat magmusklerna med min älsklingsbrunett och skrivit ett aplångt, apsvårt prov i ämnet rättskunskap. har egentligen lust att skriva något klokt och genomtänkt, men jag orkar inte.
kan istället berätta att jag omsorgsfullt valt ut ett påskägg och stuvat ner det i en resväska. och så har jag tvingat mamma att gömma det åt mig på hotellet på påskaftonens morgon. jag är så mogen, övemogen. hade jag varit en banan hade jag varit brun.

nu ska jag babbla bort några timmar i telefon, eller vrida upp Arctic Monkeys på sviiiinhög volym och digga järnet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0