If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make a change

hej sverige.
förtillfället lyssnas det på madonna, blondie och michal jackson i mitt gula kök med ekluckor. jag bakar pizza, eller snarare pizzadeg. luktar på färsk oregano, värmer spagetti och dricker juice med mycket fruktkött. snart anländer förmodligen en ebba hit till mitt hus och jag hoppas hon säger något snällt om min nya lugg. jo, det är sant. en lugg sitter fint på sin plats nu och jag tror jag tycker om den. sen senast har jag även hunnit med att fynda fem plagg för  ynka 160 riksdaler, jag har bestämt mig för att byta till samhälle ekonomi, jag har varit på idrottsgala och super-sas-konsert, jag har dansat fötterna blåmärkiga och ömma, jag har bränt upp näsan och dessutom läst ut Harry Potter och dödsrelikerna. yes.
ikväll vankas det mat, hallonsaft, spel, musik och förhoppningsvis dans hos kära malleballe.

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0