Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu

HEJ VÄNNER.
jag har haft tre helt underbara dagar under solen. onsdagen tillbringade jag och majis åt att reta fröken Katla, njuta av solen, lax, magnum, bra musik och getingmassakrar. Sen drog jag med mig Adam ut på löprunda, och kalldopp i Ernemer, solnedgång och handdukstorking. huh. torsdagen var ett vakum fram till vändingen klockan tre när jag kom hem och fick bättra på brännan lite. tillsammans gjorde sedan jag och mina skatter entré i kristinebergs gympasal för att kolla på musikalen, som faktiskt var riktigt bra men långifrån lika bra som våran. sådeså. idag har jag mest glidit omkring, gjort staden med ebba och inhandlat öronhänge och en miljon nagellack. imon snörar ja på mig tolv och en halvcentimetersskorna och hoppar i takt till musiken ihop med alla andra i oskarsham. men idag pluggar jag gärnet, och äter pannkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0