på 2 veckor, 2 dagar...

...har det hänt medelmycket och det va enligt datan och dess tidräkning precis så länge sedan jag skrev en ynkaste endaste rad här. under tiden har jag hunnit trycka i mig ordentligt med föda och ökat mitt omfång, blivit placerad i gryffindor med harry och gänget, hängt en del på fridhemsgatan, köpt två paket kakao, skrattat åt "hajskämtet" otaliga gånger, gått med i fanclubben av oceans eleven, fått skoskav på lilltån av höga klackeskor med remmar, hälsat på tyskland och andats dess luft i cirka fyra dygn, blivit utnämnd till "the worst pirate ever", saknat den brunbrända och tandlösa oliven enormt, bevittnat ett bröllop och fällt en och annan tår över kärlekens kraft, typ, bevittnat en runway bride och varit sjuk, jag har också firat in det nya året och skrämts halft ihjäl av smällare, på vänster sida stod en ebba, på den andra en willy och så har ju den sibiriska vintern kommit. hu
nu är det storstädning, matlagning och  presentinslagning som gäller för hela slanten!
ebba pumba bergman firas ikväll med buller och brak, 17 bast är en respektabel ålder. hurra hurra hurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0