kan man annat än älska måndagar?

alltså, snöslask i sig är inte en av dem hundra sakerna som ligger mig nära hjärtat, och min kära cykel ligger mig inte heller alltför nära. dessa två i kombo med varandra innebär helt klart livsfara. sen start på morgonen, klockan tar aldrig mitt parti, aldrig, sen sladda in till skåpet, hämta böcker i tempot som gud glömde och sen hundra meter klassrum. rättskunskap två timmar måndag morgon. inte helt okej. iallafall, jag lever. vi har (maja my partner in crime) och jag alltså, har varit och tränat dem söta små ligisterna i p8 AIK. vi är snart kompisar med dem och snart kanske dem faktiskt blir kompisar med oss.
nu ska jag ägna mig åt mina gula favoriter i Simpson och äta något som innehåller kanel.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0