I tell you what I want, what I really, really want

  


Bilder jag samlat på mig, alltifrån lovely hajen som blåser ut sjutton ljus och pasta till Heinrich som
visar sitt motstånd gentemot telefonkameror. love you!
helgen har genomlevts i joggingbyxor och stora tröjor, jag har levt uteslutande på plockgodis och pratat bort ungefär femton timmar i telefon. och så har jag legat nedbäddad i malins säng och ätit jordgubbsglass och lakritsfiskar, kollat på tjejfilm och powerwalkat med Malin (a:et) och tränat IK:s stentuffa u-10 lag. pust.
verkligheten och vardagen känns lagom lockande. men det är trots allt fjorton timmar kvar innan jag ska möta majis och cykla till ännu en skoldag. Tills dess ska jag äta apelsiner och kolla på Johan Glans, må bra helt enkelt.

xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0