I got soul, but I'm not a soldier

Tisdag, inledde kursen kultur, barn och fritidsverksamhet, innebär att maja och jag springer omkring och letar efter ställen att gömma godis på, flirtar till oss utrymningsplaner och så vidare. ansträngande kurs, grym, brutal iallafall, rättskunskap tre timmar på eftermidaggen, sedan pulkabacken och tre hjärtvänner. 19 januari blev jag obesegrad enfaldig mästare över Maja Dahlström, Willy Do och Fillip Johansson i extremsporten "åka brant backe med blacktrash". bragd. HA.

http://www.dn.se/ekonomi/folk-byter-losenord-mot-choklad-1.1029717
 alltså, det skulle kunna vara jag, eller ebba. eller båda två. hahahahah

nu; göra arton sidor engelska och somnar jag inte då kommer jag inte somna alls idag. sömnpiller.

"vi ligger alla i rännstenen, men vissa av oss ser upp mot stjärnorna".
-Oscar Wilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0