huvudvärk, ögon i kors, cravings och hunger...

...jag har varit i skolan. huvudvärk, trötthet som resulterar i att ögonen går ihop bakom näsan och ett väldigt jobbigt påträngande intensivt sötsug brukar bli konsekkvenserna. Men jag har iallafall en skola att gå till.Ett block att skriva i och en lärare som inte kommer från UNICEF. glädjeämnen. annars har dagen mest gått åt till att ljuga tyskaläraren rakt upp i ansiktet, fota min fina gom (med hebes kamera) inhandla kalorier till en hel klass och anornda lekar och tävlingar. ansträngande. Nu ska jag dra mig neråt och sätta tänderna i pasta med permesan, eller permesan med pasta och sen mamma och en bio. snabba cash.


simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: (fika)malin

ÅHHHHHHHHH JV!!!!!!!!!!!!!

2010-01-22 @ 22:56:46
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/
Postat av: (suveräna)sofia

hahahahah

tänd till tusen?

2010-01-23 @ 13:45:32
Postat av: Malin

det är därför du aldrig får gå på bio, lilla vän!

2010-01-23 @ 23:10:39
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0