And history books forgot about us and the bible didn't mention us



Regina Spektor- Samson
väldigt väldigt fin.

gårdagskvällen blev outstanding kanon, trots förluster och översteg. promenad hemåt i mörker, trallande skrattande och sjungande. arm i arm med mina skatter, lyckorus.
lagat våfflor, ätit apelsin och lyssnat på Regina Spektor hela förmiddagen, löprunda runt vår gråa stad med träningsexperten malin fika karlsson och nu väntar dusch. kvällen kommer spenderas med samma som ovan, "the ugly truth" och arton ton choklad. glass med, vill jag ha och helst grillchips och dipp och så tycker jag mycketmycket om iskall coola. mmmm

"att chansa är att förlora fotfästet för ett tag, att däremot inte våga chansa handlar om att förlora sig själv".
-Okänd

Kommentarer
Postat av: Malin(IGEN!!!!)

copy catten sofia! jag vet att du ser upp till min blogg och så, men passa dig för att sno mina rubriker...! ville bara varna dig liksom, så att det inte kommer som en chock när polisen knackar på din dörr! see ya soon! :) <3

2010-01-23 @ 18:53:37
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/
Postat av: sofia

hrm,

JAG HÖRDE LÅTEN FÖRST. detta ska jag använda till mitt försvar i rättegången ;) näj men imon<3333

2010-01-24 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0