Well I won't be your winter And i won't be anyone's excuse to cry

Faktum är att det här med vardag är så grått att det inte finns särskilt mycket att säga,
jag vill ha sommar. jag vill ha värme. jag vill ha variation, bruna ben och till och med algblomning, bara det blir sommar. Å andra sidan känner jag inte att jag är ensam om detta, jag är faktiskt ganska oorginell. faktum nummer två är att mina dagar mest kan förknippas med skoltermer, typ lektioner, test, raster, luch, pluggning och glosförhör. just nu ser livet ut som det gör som mest, och det är februari. faktum nummer tre är att det idag är torsdag, imon alltså helt logiskt fredag och därmed helg. helg helg helg jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

luch? det var något nytt! :D

2010-02-14 @ 13:39:18
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0