snöflingor, harry potter, storhandling, pizzabak, coldplay

ägnade morgonen åt att leka i snön, insåg tillslut att jag blev blöt och kall och att det är februari och inte BORDE snöa. Innan jag kom på det var lyckan total. Storhandlade inne på ett knökafullt Maxi, varenda människa gick och höll handen, kollade varandra djupt i ögonen, köpte gelehjärtan och rosor och allt vad de heter. själv höll jag en inköpslista i handen och den enda jag kollade djupt i ögonen var min kära moder. iallafall, nu hörs chris martins ljuva stämma ekande i huset, jag sysslar med pizzabak. alltså, jag bakar pizza. och det ser lovande ut. precis som resten av kvällen!

trevlig lördag hörni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0