Its hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

18 timmar per dag i biblioteket,redovisningar, uppsatser och prov upptar den största delen av mitt liv dessa veckor, förutom de har jag även utövat grym skidåkning med allsång och spelat en mycket prestigefylld fotbollsmatch oss veteraner emellan, julmust-sprut har förekommit och diverse mashmallowstävlingar, kolasnörerejs och middagar. det var nog allt.



Hittils idag har jag hunnit med ett afroyoga-pass och ett afrovatten-pass, med majis då.
Svettats ut alla baciller och bubblat bort förkylningen. Nu ska jag ge mig ikast med bakning, och ikväll
ska mina vapendragare och jag bege hos hem till Bergmans för en Harry-Potter kväll, en äkta sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0