you better make sure that non of your weapons are failing

Fick halvspringa till skolan för att sedan få höra att det va nära att jag kunnat få skjuts. Sedan insåg jag att jag inte behövt vara i skolan förrän en hel timme senare och tillslut blev det lite för mycket för mig och tyskan på en och en halvtimme skrattade jag bort, högröd i ansiktet och riktigt pinsamt mycket. Inför provet imon har jag bara gjort som så att jag läst igenom det EN gång, men med tanke på att jag har superutvecklade planer på att bli rockstjärna och dessutom väntar på att Topshop ska ringa och fråga om jag vill bli deras nästa gästdesigner , så kanske jag inte behöver direkt fördjupa mig i arbetsrätt, ledarskap och motivation.

Vi får hoppas på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0