visa mig den maximala hastigheten, vart du vill så fort du kan

Tre i rad i underbara dagar. Ingen kan vara mer nöjd än jag.
Särskilt lördagskvällen och söndagseftermiddagen var mycket att hänga i julgranen, och denna måndag som verkligen har varit genomfin.

Det har lagats middag med min kära jonas, (som tur va kan man inte misslyckas när det handlar om tagliatelle, kyckling och fetaost) det har kollats på film med töser, amos, kolaglass, popcorn och sånt fint. Det har övernattats på nagelgränd 3, det har firats andra advent och det har ätits lussebullar till frukost.

Och söndagsångesten botade jag med norra europas härligaste Elin, överjävligt misslyckade våfflor, ett par extremt roliga avsnitt Sunes jul och  mycket tända ljus.

Och idag har jag och mitt kära yrväder röjt på idrottsavdelningen, gått på promenad inomhus, haft julfika, druckit mjölk ur vinglass samt skålat två gånger , ätit kokande hallonmasariner och varit så  nöjda med livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0