Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster rusa rakt in i ditt liv

Har tagit vara på den här dagen och haft en riktig superdupersöndag, ihop med Elin för att vara mer exakt. Vi har strosat omkring i ett snöande Oskarshamn på jakt efter julklappar. Jag har räddat livet på Elin, nästan, vi har gräddat våfflor med världens finaste våffeljärn, och våfflorna blev lika fina. Vi har knäckt pepparkakor och önskat oss massor med saker som man ju får göra när man knäcker en pepparkaka på tre och vi har framförallt kollat på Sunes jul, som vi konstaterade är tjugo år gammal. Gud vad jag skrattade och skrattar, fortfarande.





Och nu har jag sköljt ur både hårfärg och efterbehandling. Håret är fortfarande blött då det inte riktigt fanns ork till att blåsa det men jag anar mig till att resultatet är både mörkare, rödare och bättre. I annat fall lär jag få mig en o-rolig överraskning när jag vaknar imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0