ich bin Deutchland und du bist ein Auto

 Och jag ramlade in på nåt diskotek
Och sen ramla jag ut såvitt jag vet
Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen
Ramla jag omkull igen
Ramlade in i en taxi
Mister, visa mig den maximala hastigheten
Vart du vill så fort du kan

Dagens mest sjugna låt, och förutom den har godisnappar, krig, pappersflygplan, mer krig, kompletta diskussioner på tyska och ont-i-magenskratt satt sin prägel på denna dag. Även ihjälpluggning i det eminenta ämnet organisation ledarskap har stått på agendan och nu bör jag snart säga godnatt för mitt huvud är lika med marshmallows. Imon väntar morgonmöte på Saft Nife och veckans absolut längsta dag. Hoppas natten blir lång.







Leendeframkallande som bara den  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0