geografibetyg, SAS, allis, heinrich, företagsekonomi, lussebullar, julklappsshopping

Det är den tjugonde december och jag har dagen till ära köpt min första julklapp. Som jag slagit in så fint jag kunnat vid ett bord i ett hörn av mitt hus som reserverats just för julklappsinslagning. Strosat runt i en väldigt vit stad och ätit mintkola. Idag äger livet för julstämningen är skyhög för tillfället. Och jag har nästan hunnit glömma bort hur mycket jag älskar denna röda snöiga och kalla högtid.Och imon är det julavslutning och julklappsutdelning och sånt. Vet inte riktigt hur man gör, är nybörjare när det gäller att fira jul på sp.












Julasvlutningen back in the days på Kb va riktigt sjukt precis som allt annat där, och vi samlade på oss en drös minnen därifrån med fackeltåg, dans med hela högstadiet, helsjuk körgosse och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0