Fairytale of New York

Fastän det är svinkallt ute och mörkt dygnet runt så bara älskar jag julen så himlans jättemycket. Särskilt igår och idag och dagen innan dem.  Det är mysigt, varmt, rött, kärleksfullt och bara superhärligt. Igår vart det julavslutning med klassjulfika, julklappsbyte, sas-konsert och jullunch. Sen drog Elin och jag iväg emot stan för julklappsinköp och såntdär. Vi fikade med jättefina kafekoppar och citronpepparkakor, jag fick en jättejättefin ormring av den sköna bönan och hon fick en röd, stickad kofta av mig som förövrigt var som gjord för henne. Och under ytterligare timmar varvade vi julmusik med Håkans två steg från paradise och idag har jag sprungit ännu mer på stan, köpt lite julklappar till och traditionsenligt bossat över julgransklädningen. Som nu är fin och tindrar.
Underbart.





Tidernas jullåt, alla kategorier. Och som vanligt när mästerverk görs har Håkan ett finger med i spelet.

Kommentarer
Postat av: Malin

spelas på repeat <3

2010-12-23 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0