för jag var nere men uppe på fem

första augusti idag, jag har precis tvingat i mig cirka ett kilo spagetti, chilli och vitlök. Halsen krånglar, igen, och jag tar till vilka desperata grejer som helst för att komma på benen. För just nu känns det högt opassande att ligga till sängs, sträckläsa cosmopolitan,dricka citronvatten varvat med ibumetin och bara glo. Gurgla med saltvattan, gnida in halsen med whiskey, sova med full skidmundering och knapra strepsils är andra eventuella grejer som kan tänkas användas för att övervinna virus och bakterier. tänkte ta en tupplur och jag håller tummar och tår för att den får halsen att ta sitt förnuft till fånga.


Kommentarer
Postat av: MAURO

läser du plaza från 08?!?! sofia, det är en två år gammal tidning, sånt gäller inte längre gumman ;)

2010-08-01 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0