hem ljuva ananas



HEJ SVERIGE. nu är jag här, tillbaka på hemmaplan och trygg mark.
Jag har haft fem helt underbara dagar under den afrikanska solen och två inte lika underbara dagar på diverse flygplatser och på flyg. Under dessa fem dagar har jag hunnit med att provligga cirka femton solsängar, läst 407 sidor i "En flicka som kallas Alice", spelat otaliga volleybollmatcher (oscarsgymnasiet + Paul McCartney mot packet) ätit mat för ett helt landslag och deras släkt, inhandlat mig ett par gröna converse, dansat mig svettig på ett beach party, snorklat i röda havets finaste korallrev, sett ungefär sjutton tusen kameler, kollat på fotboll med två oskasrshamnare, två göteborgare och arton tyskar (ungefär), jag har bott i ett terrakottafärgat slott och bevittnat världens mest pinsamma form av Dirty Dancing. underbart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0