för jag var ensam och du var aprilhimlen

denna helg blev en ordentlig en må jag säga!
fredagen är inte särskilt mycket att orda om, mer än att vädret följde mina order och att jag var odentligt skoltrött en timme mitt på dagen. ett MVG satt som ett smäck på mitt föredrag om Harry The Man Potter. Under lördagen syntes ungefär ett tusen vårtecken, jag satte upp en fågelholk, fikade ute, hade psykologiska diskussioner med en 65-åring, fann mig själv vid en träningsmaskin klockan typ halv två på natten dansandes till teenage kicks, låg på ett toagolv och dog av skratt ett tag, somnade hemma hos Greve Bergman med rörmockaren och lekte orm, slogs i sömnen och somnade under en tid som vissa skulle kalla för morgon. vaknade ensam i en dubbelsäng och med frukost framdukat. kaffe och söndagsägg med älsklingsfjunen och tårfällning till The Notebook. Slut på det roliga.
Nu är det då söndag, så  det ska alltså packas upp, bäddas rent, varvas ner, pluggas in och så vidare. 




 


Kommentarer
Postat av: Världens bästa mamma

snälla kära du, rörmockaren är inte ett namn jag vill att du lägger på minnet. tackar på förhand!

2010-04-18 @ 14:55:53
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0