"hej, jag vill också ha barn"

hemkommen, mina väskor står i hallen och kollar anklagande på mig och tycker att jag är ett latarsel som dessutom som ryyyysligt sunkig ut. Jag håller med dem OCH ger dem fingret. Liksom, vem är dem att döma mig?
Iallafall så har måndagen till och med onsdagen innehållit ebba, en viss släkt till ebba (däribland två söta tvillingar på två år) storstadsliv och tågåkande. En viss fot (tillhörande mig) gjorde att jag haltade fram och såg ut som en galen yxmördare dock, men vadåda. Lördagen ägnade jag åt att se till att så att Lilla Krogen inte våldgästades utav en förvirrad 17-årig blond puckad kille och sen såg jag till att hans hus stog kvar efter att samma förvirrade 17-åriga blonda puckade kille skulle leka mysfarbror och elda i brasan och sen såg jag till att...
kort och gott va jag med min älskade kamrat olliebollie, och jag gillar de. Vill fatta mig kort.
Imon är de dags att återigen va barnvakt åt denne Oliver så nu ska jag gå och vila ögonlocken ett tag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0