måndagssugen fast tvärtom

Tempot alla håller, pulsen som ständigt råder och allt som händer vart än blicken kan tänkas hamna. Strömmar av människor där alla har fullt upp med sitt eget och därmed pritoriterar bort att granska andra uppifrån och ned med hökögon och undra om cirkusen är i stan. Målmedvetna, fullproppade med självförtroende, ett helt annat sätt att leva för att sammanfatta mig kort. Jag tycker så mycket om stan att jag får lust att pussa på trottoarerna.


Göteborg helgen till ära. staden visade sig ur sin bästa sida med sol och acceptabel temperatur, och hann med en dag med lilla andypandy (som inte är så liten längre). Tjo och tjim och lattjo lajban.
Väl tillbaka hemma blev de lustigt och hastigt en springrunda med äggmalin, ännu mer hastigt har läxorna gjorts och veckan som väntar gör att jag vill skutta och gömma mig bakom soffan. Ska skriva en bokrecension och tulta i säng. Sömn är bristvara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0