it's the wrong kind of place to be thinking of you

lalala.
litegranna esv med phille prins, en lektion i tysk grammatik, matte på de och så mentortid. färdigkörd och ändå måste ögonen ner i böckerna igen. Ledarskap, matte ,engelska, psykologi, tyska, svenska. JORA, och idrott är ju ändå en slapp linje. ska ner och laga lite mat med min far som är ensamstående dagen till ära, sen en sväng runt stan med löparbyxorna och Majis och så lite mer plugga och tänka efter de. hujada mig sånt liv jag har ej värre tänkas kan...
                
Det är lätt som en plätt, att bli en plutt.
Så vi sjunger en trudilutt, så vi får en vän
För jag kanske aldrig blir stor igen. 

                                    

                            
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0