du är mitt undantag, smaaaack

avverkat skoldagarna fort som attan och hunnit fram till höstlovet.
åhhhåå
ebbsan och jag firade in de med kalorihaltiga tilltugg och en förstklassig film, dumpa honom!
"rök tills du storknar, ps. jag vill skiljas". en riktig höjdare för ledsna själar, ojojoj.
staden idag med samma som ovan för span på skrivbord, och FIDOOO varför just du ?
iallafall, nu är huvudet ömt och skört så jag ska lägga de i min gode vän olivens händer. där lär de ju sprängas, pusslas ihop igen och så vridas om några varv...men vad gör man inte liksom.
ska ta på mig något nu (inte blå sidenpyjamasbyxor) och kanske eventuellt va trevlig och visa mitt bättre jag kvällen till ära. de här är spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0