Ba-ba-ba-babylove

trodde inte de va möjligt att bli mer intrasslad med någon, men jo, de gick ju visst.
KUL.
iallafall är halsen min både öm och cp och min kroppstemp är liiiite högre än vanligtvis. att svettas och klaga över livet känns för tillfället som de enda jag orkar göra. men på agendan idag står de faktiskt att jag ska inåt staden sen kolla film resten av eftermiddagen och avsluta kvällen med disney channel och pizza, barnvakt åt minibror.

nu: chokladtårta, svampbob


touch and go, mmmm

Kommentarer
Postat av: Malin

You know what to do next time! Ring mig så replikerar jag vad du ska säga! ;)

2009-10-30 @ 18:44:51
Postat av: soooofia

hahahahhahah älskar dig

2009-10-30 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0