wherever it may take me, I know that life won't break me

Minnesstund för kär 8GB-vän, äta upp Willy Wonkas kladdkaka, bevisa illuminatins existens, springa omkring och från folk framförallt, picknick med apelsin, skällapå cpväskan och äta feta lass med glass. Det va dagen, den hade damp som Heinrich skulle sagt. Jag känner mig slut ända ut till mina rödmålade tånaglar och borde slänga mig i en hård vägg...

-Andra bus majis och jag har styrt med genom åren...

Nu ska jag äta kokosbollar, låta mamma färga mitt hår och lyssna på "Jump" tills öronen skrumpnar.
ÄÄÄÄÄLSKAR LOVE ACTUALLY.


"Livet är inte en möbel från IKEA, bruksanvisningen står aldrig i kanten".
lars winnerbäck, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0