The question had escaped me and so did the conclusion

just nu: Rolling Stones har någon valt att sätta på på maxvolym, någon har sedan valt att lämna huset ihop med resten av min sk. familj... och någon har bestämt sig för att gifta sig, på självaste nyårsafton. WOW.
lördag:blev gul i håret med stänk av vitt och orange, kul. omväxling förnöjer, ett välkänt faktum. blev även 7 kilo tjockare iochmed pizzamiddagen, kladdkakan, kokosbollarna, popcornen, colan, chokladen och vad de nu va jag åt. leendet blev även 200 watt starkare, ihop med flickvännerna framför Bridget Jones Diary, 1 och 2. WOW, igen.
"OPEN UP YOUR EYES, THEN YOU REALIZE. HERE I STAND WITH MY EVERLAAAASTING LOVE", skrålade jag och bestämde mig för att tycka om livet.

och så är de ju pappas dag, tårta och paket, minsan.


REMEDY- Little Boots, om och om och om och om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0