måndagsmys my ass

riktigt bra dag idag, någon måste ju stå för disneysånger och skratt samt teaterspelande med Krabbsebbe... vi tog på oss den uppgiften, Banane och jag alltså.
Slutsatser; Silverschampo är ett dumt påhitt som uppfanns av någon socialt handikappad, arbetslös, emotionellt rubbad och rastlös galen vetenskapsman som hade blåbär och lite tvål hemma. Peelingkorn gör extremt ont om dem sätter sig på överläppen och den perfekta bilden av mig är mellan två granar ätandes glass.
Picknick på stadens biblotek där även följande timmar spenderades bland papper, pennor och sudd. Med Maja. såklart. Nu: engelska och psykologi i överdos.

"ÅÅÅH DE MÅSTE VA ETT JÄTTESVÅRT PROV OM VI SKA HA DET V.3 JU?"
-
Kenny, vi skämtade.

"OKEJ IDR09, DÅ VET ALLA ATT SOFIA SKA HEM OCH LATTJA MED KEMIKALIER SEN DÅ?"
-Mattelärare lite trött på mitt tjat om hårfärg.

"FAKTUM ÄR JAG HAR KÄNT SJÄLVASTE WOLF BIERMANN"
-Samma näsa, texempel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0