glory days

hittade en skiva i mitt förråd som va märkt :"för tråkiga söndagar del 1". synd bara att alla låtar va lika gråa som vädret utanför mitt fönster. Skivan stängdes iallafall snabbt av och nu jobbar jag på en riktig en, med gladjävlamusik. pasta, plugg, musik och Johnny Cash är det annars. Snart en nyduschad line också. YES
gårdagen började med skola, bodypump, willy wonka, paranormal activity, mango, next, oboy, red eye, jordnöttsringar, hjärta 1 och 2, rosavitagröna bilar, what happens in vegas, mörk läskig promenad hemåt (jag vet, två meter lång men ändå). lördagar är underbara dagar.

tills vidare,


Kommentarer
Postat av: Malin

snälla kära nån. du hade ju starka mig bredvid dig hela den mörka läskiga promenaden hemåt!

2009-11-15 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0