For you I know I'd even try to turn the tide

tänkte skriva några rader här, innan bloggen börjar samla damm och blir hem åt en massa spindlar och sådära.
under veckan har jag dragit på mig stora skador på nervsystemet, pluggat halvt om halvt ihjäl mig till diverse saker och ägnat mina lediga dagar åt the near and dear ones. och lördagen innebar kalas för moster, där även oliven befann sig en minut eller två, humorkväll med prat intill småtimmarna med samma kära vän och BAM så bra de kan va. första advent idag och jag undrar var jag va när året gick i x2000tempo förbi mig. stadsrunda och mysfika med m och e idag. och efterfest på ebbas balkong, typ.

byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0