Why were I born in 1993?

Kombinerad so-svenska lektion står på schemat, gör som vanligt ingen nytta. Av någon anledning har jag heller inte använt pennan,jag är mer för tangenter jag.
Inne på e24.se fick jag se hur jag hade KUNNAT spendera min sommar om jag vore alltifrån 96-98:a...

"En ny typ av sommarläger erbjuds nu av Täby kommun, norr om Stockholm. Under lägret Girl & the City ska flickor mellan elva och 13 år besöka designers, shoppa och "dricka latte varje dag".

http://www.e24.se/kvinna/balans/artikel_1310429.e24

Fick förresten ett välförtjänat, blankt VG i genetik och förmodligen mer än ett godkänt i geografi. Jag är på väg uppåt igen, synd att det bara är 16 dar kvar i ghettot nu bara.

Smällkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0