- Släck mig fireman, jag är så het!

jo, idag va vi på äspö, vi taggade järnet innan..."VI ÄR KÄRNKRAFTSFANS ALLIHOPA" men väl där innan vi skulle litegranna neråt, va det nervöst i maggropen hos vissa. Dock inte mig, jag är hårdare än urberget. Sen en lunch med saltvatten och brandmän som lille victor inte kunde förmå sig att lämna ifred och en begåvad kille som upprepade som ett mantra att "den här hissresan kanske blir de sista vi gör" eller "tänk och bo här, ska fan göra de, typ bli marsian". JO, sen va krafterna slut och SKB-besöket blev en riktig höjdare när alla hade druckit sig höga och bubbliga av kaffe. Spöregn och åska gjorde oss sällskap på turbo-cykelturen hem. Så småningom ska jag bege mig mot Positiva Putte. Vad kvällen gör med oss eller vi med den, är något vi läär märka.
KYSS

 
dagens miljö och dagens troligtvis galnaste spellevink




 

Kommentarer
Postat av: Malin

"va med sofia idag" hahahaha.

2009-05-21 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0