-Och vi pratar om vart vi ska just i natt, men jag antar att vi menar livet

Konstaterade precis att jag inte tycker om den här dagen,
kan ha något med jobbiga försovningar och tempo som stressar tummarna av mig att göra. Eller nationella i fysik på ynka 2,5 timmar kan också kan bidra till detta...En röd-vitrandig moderiktig näsa, dödad av pollen och ett par störda bihålar  lika så. Och slutligen håret, det jobbiga jävla håret. Eftermiddagen blev dock fin som Ammarulla och pannkaksmiddagen fetare än kaffegrädde. Tjosan.





Hade du kännt mig hade du inte dömt mig
Hade jag hjälpt dig hade du aldrig glömt mig


Kommentarer
Postat av: malin

amarrrrruuuuuuuula! ;)

2009-05-13 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0