-Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg

En liten bihåleinflammation, ett litet muntilgt nationellt prov i matte som förmodligen gjorts av någon som bara vill sätta dit mig för att jag prioriterat bort att lära mig ord som "rätblock" och "prisma" och så lite skitsnack på ett berg. 
Hittade även bilen med stort B idag... drömma är nog betydligt mer icke kostsamt än att köpa den skulle jag med största sannloikhet chansa på.
.
http://www.e24.se/lifestyle/fart/artikel_1301539.e24
(tillägnat malin)

 
MGMT- Kids
-
Dagens höjdare, av okänd anlednig. Dålig text och ful artist. Kärleken äro blind.

What we are is the sum of 1000 lies
What we know is almost nothing at all
But we are what we are until the day we die
Or until we don't have the Strength to go on
'Til we don't have the Strength to go on...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0