-I've played all my cards, and thats what you have done too...eller?

"Ordning och reda, lådvin på fredag".
-Nä, inte för att jag kommer få någe lådvin, och inte för att veckan varit någon strukturerad, dundermirakevecka med extrem ordning heller, men det är faktiskt fredag. .. Och jag vet inte hur ni kommer spendera eran,
men jag har bara rest på röven för att ta mig ut till Ernemar, för solsken och avslappnanade vågskvalp. Ätit ungefär ett paket geisha och kollat på program som tränar skrattgroparna men gör huvudet tillfälligt arbetslöst. Och SÅ! ....tänker jag fortsätta tills det är dags att resa på dem otränade sittkuddarna igen och bege mig av på uppdrag. (aka fixa kläder inför måndagen).
http://www.youtube.com/watch?v=HgKdWRQWlcc

Förvisso är inte artisten världsklass, och låten har varken rythm eller melodi, men budskapet når fram, alla gånger.
Svennebanan-Promoe



HEJ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0