-För delad glädje är dubbel glädje

Torsdagen avslutades ihop med ett surt, grönt äpple, en powerpuff-pingla och lite galna scouter som visade sig vara glada stundenter med pizza, öl, grammofon och taxi fårn badholmen till gotlandsterminalen. *
Fredagen inleddes med följande:

Josef: Vad betyder  la puérta?
Jag: No idea hörredu
Josefbaby: En ledtråd: vi har alla varit igenom de!
Jag: JAHA, puberteten ju
Josef: Nej, dörr.
(långsökt?)

Josef: Jag hör tågstation och "HAN SOM SPELADE GRAMMOFON", kan vi få lite sammanhang här inne?
Adam: Björnes magasin...Jag skulle vilja träffa Snigel i verkligheten, han verkar så JÄVLA snäll.
(Josef sliter snart sitt Obefintliga hår)

Josef: It's pointless to resist my son
Maja: It's use to be resistens?
Josef: Neej...
(maaajaaaa....suck)

Jag: Du skulle sett oss på utklädningsdagen, vart va du då?
Josef: På sjukhuset..
Maja: Varför de?
Josef: Det vill jag heslt inte säga av personliga själ.
Maja VISKAR till mig: han har säkert syfilis..
Maja: Josef! Vad är syflis?
Josef: Jag vet inte hur symptomen är men det är en könssjukdom.
Martin: HAR DU EN KÖBNSSJUKDOM?
Josef: Nu tycker att ni övergår från att va roliga till SMÅTT taskiga.
Martin: men..
(stackars martin, han hörde ju vad han ville)

NU SLUTAR JAG.
FÖR DAGEN.
PUSS.



Kommentarer
Postat av: kusin

du är sämre än mig i spanska :O :D <3

2009-05-15 @ 18:36:06
Postat av: Anonym

om du inte lägger ner de där skitsnacket, ger jag fan i att komma på din konfirmation pluttesnutt.

2009-05-20 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0