-When you can live forever, what do you live for?

För er som skänkte en tanke åt mig och min helg kan jag klargöra att lördagen va ganska seg, bihålor som krånglar, en hals som bestämt sig för att ta ett brejk med sina somvanliga uppgifter och en kropp som tillochfrån va feberöm. Lite grillad kyckling, en rise-crispie tårta lite gamla filmer från årtalet som gud glömde och en sockersöt kusin gjorde dock kvällen bra iallafall. Söndagen har mestadels gått åt till att knepa-och-knåpa inför morgondagen och dessutom glott mig tårögd till Twilight, man kan inte göra så mycket annat..sanna mina ord likkksom. Nu är det enda jag hoppas på ett tillfrisknande, rena bihålor och näsan som hemskt gärna får inta sin normala färg, det och en egen vampyr att bli kär i.
Tror de flesta vet vad trion tänkt ut tills imon, för er som inte vet kommer dagen dokumenteras flitigt med snapshots och bloggen KOMMER uppdateras. Kontenten av dessa kryptiska meningar är att jag kommer ta bilder som kommer läggas ut här och därför säger jag inkentinken om hur vi ska se ut imon. På agendan står nu en hårmask på inrådan av frisören min, ett ångbad för min stackars lortiga, igentäppta näsa och histaminknaprande tills jag skiftar i grön-blått.



Amor est veritas♥


Kommentarer
Postat av: Malle

åh, jag vet att jag alltid har rätt! ;)

(avslutningsfrasen)

2009-05-11 @ 17:27:08
Postat av: Sofia

synd att de va jag som va först med att skriva de då.

2009-05-12 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0