-A cut above the rest

Extreeeemt mycket long time, no see så att säga.
Mycket annat, så som  tvångsanvändning av huvudet och mycket opåtvingad visning av mitt bleka, skandinaviska skinn i solen. Mycket grillning, mycket umgåsning med dem, mycket hysteriska vårkänslor och gott om omöjliga prov.
Men nu har jag fått bukt med både det ena och det fjärde, tillbaka till det normala underbara livet där datan hinns med utan uppoffringar. HEY.



TYYYYP, vad jag haft för mig. Även om vissa bilder har ett år på halsen,
think outiside the box för högre omdöme så att säga.

Något som däremot inte finns dokumenterat eller sparat i minnesbalken är alla
dagar fulla med obeskrivligt tråkigt plugg, försovningar, plaskvåta skor och puckon som tar mig med en nypa salt. 
NEVER MIND WHAT HATERS SAY, IGNORE THEM TILL THEY GO TO BARCA.


♥/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0